Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
27 September 2020, 00:36:17
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:

+  De Frutters
|-+  Ontspanning
| |-+  Fruttersdorp (Moderator: Sherlock)
| | |-+  Augustus, tweede vakantiemaand.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Omlaag Print
Auteur Topic: Augustus, tweede vakantiemaand.  (gelezen 1315 keer)
jerryke
administrator
hero

« Antwoord #45 Gepost op: 10 Augustus 2020, 12:20:56 »

Kan iedereen zich verwarmen?{$default_huh_smiley}? 4_1_72 4_1_72 4_1_72

pppfffttt ik heb de verwarming al op 5 graden gezet, maar de temperatuur blijft veeeeeel hoger dan ik vraag ....zou de ketel soms kapot zijn  Doh3

jerryke
administrator
hero

« Antwoord #46 Gepost op: 10 Augustus 2020, 17:53:27 »

heb een nieuw zwembad gekocht..... doe ik de verpakking open....potdorie kan ik het al terug brengen, hebben ze toch niet vergeten het water erbij te doen  Doh3

jerryke
administrator
hero

« Antwoord #47 Gepost op: 11 Augustus 2020, 08:20:04 »

stel je eens voor dat er buiten 1meter sneeuw ligt en dat je met deze hitte sneeuw moest gaan ruimen .... pppfffttt dat zou zweten worden  {$default_grin_smiley}

Flurk
hero

« Antwoord #48 Gepost op: 11 Augustus 2020, 14:59:32 »

Ik ben daarjuist tegen een muur gelopen. Blijkt dat ik geen airco thuis heb en dat ik sedert deze morgen in een huis met airo gezeten heb; Dus als ik buitenkwam was het net of ik tegen een muur liep. Dus voor mij toch maar geen airco.
Micmac
007
hero

Denk Positief, kijk vooruit.

« Antwoord #49 Gepost op: 11 Augustus 2020, 18:25:57 »

Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.
xofie
Heilige
hero

Geef een mens een pluim en hij krijgt vleugels

« Antwoord #50 Gepost op: 11 Augustus 2020, 19:57:09 »

te vroeg naar huis gekomen, helse nacht gehad

heb je geen pijnmedicatie meegekregen ?

jaja en neem nu het dubbele van voorgeschreven, niet vergeten dat ik al 5 weken pillen nam voor gebroken schouder, dus min of meer aan gewend al
xofie
Heilige
hero

Geef een mens een pluim en hij krijgt vleugels

« Antwoord #51 Gepost op: 11 Augustus 2020, 19:59:39 »

Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.

o geweldig ik heb hier de keuze uit cool of dry
Koter
mod
hero

Simply the best

« Antwoord #52 Gepost op: 12 Augustus 2020, 09:27:53 »

Gisteren avond heeft het hier lelijk gedaan. Een zondvloed met heel veel geluid.

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....
jerryke
administrator
hero

« Antwoord #53 Gepost op: 12 Augustus 2020, 09:57:32 »

Gisteren avond heeft het hier lelijk gedaan. Een zondvloed met heel veel geluid.

pppfffttt hier niks, nothing ,rien, nichts

Koter
mod
hero

Simply the best

« Antwoord #54 Gepost op: 12 Augustus 2020, 10:11:24 »

Hou u dan maar al vast. Vanaf deze middag tot vannacht zou het lelijk kunnen doen over het centrum en het oosten van het land.

jerryke
administrator
hero

« Antwoord #55 Gepost op: 12 Augustus 2020, 12:00:54 »

Hou u dan maar al vast. Vanaf deze middag tot vannacht zou het lelijk kunnen doen over het centrum en het oosten van het land.
hier momenteel in de schaduw 31 graden  Doh3

Koter
mod
hero

Simply the best

« Antwoord #56 Gepost op: 12 Augustus 2020, 13:22:05 »

Hier 33°, ook in de schaduw

Flurk
hero

« Antwoord #57 Gepost op: 12 Augustus 2020, 15:24:36 »

Bij ons nog steeds geen druppel gevallen. Op de buienradar is momenteel ook nies te zien, dus ga ik deze avond voor de laatste keer onze regenput aanspreken en dan is het gedaan tot de volgende regenvlaag.
Flurk
hero

« Antwoord #58 Gepost op: 12 Augustus 2020, 15:25:43 »

Blijkbaar heeft rijk zijn dan toch zijn schone kanten........... 10_1_20 10_1_20 10_1_20
Micmac
007
hero

Denk Positief, kijk vooruit.

« Antwoord #59 Gepost op: 12 Augustus 2020, 16:59:04 »

Blijkbaar heeft rijk zijn dan toch zijn schone kanten........... 10_1_20 10_1_20 10_1_20

Je moet niet rijk zijn om te krijgen wat je wil, het is enkel een soort zelfhypnose.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte