Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 01:55:45
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Alleen Belgische IPadressen met een geldig emailadres  worden goedgekeurd, wilt U zich aanmelden met een ander IPadres neem dan met de administrator kontakt op

+  De Frutters
|-+  Sport
| |-+  Andere sporten (Moderator: Sherlock)
| | |-+  Tennis
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Omlaag Print
Auteur Topic: Tennis  (gelezen 2954 keer)
Micmac
hero

Ik stop de flitsgekte, ik rij te traag .

« Antwoord #90 Gepost op: 24 Juni 2010, 20:38:48 »

Hier was ik in slaap gevallen, terwijl die vrouwen aan het zwoegen waren.

Op het Grand Slam-toernooi van Wimbledon heeft Kim Clijsters de Kroatische Karolina Sprem in twee sets verslagen

In het Belgisch onderonsje op Wimbledon heeft Yanina Wickmayer Kirsten Flipkens verslagen in 2 sets.

« Laatste verandering: 24 Juni 2010, 20:40:58 door Micmac » Gelogd
Micmac
hero

« Antwoord #91 Gepost op: 25 Juni 2010, 21:20:35 »

Henin en Clysters winnen en komen straks tegen elkaar uit.

Henin startte verschroeiend tegen de Russische Nadia Petrova (WTA 14). Ze brak meteen door de opslag van Petrova en stoomde door naar 5-1. Op de opslag van Petrova kreeg de Waalse haar eerste setballen, de derde was de goede: 6-1 na 27 minuten.

In de tweede set bood Petrova meer weerwerk. Bij 1-1 ging ze door de opslag van Henin, maar drie spelletjes later maakte de Belgische de break ongedaan. Petrova klampte nog wel aan maar bij 5-4 op haar eigen opslag moest ze twee matchballen toestaan.

De eerste was meteen de goede voor Henin, die zo na 1 uur en 8 minuten de 6-1, 6-4 eindstand op het bord zette.

Clijsters
Clijsters liet er eerder op de dag ook geen gras over groeien tegen Maria Kirilenko (WTA-28). Bij 1-0 in de eerste set ging ze al door de service van de Russische. Die kon het tempo van Clijsters niet volgen en na 27 minuten haalde de Breese de set binnen met 6-3.

Ook in de tweede set was Clijsters de baas. Kirilenko kon niets anders doen dan achter de feiten aanhollen. Bij 1-1 forceerde Clijsters weer een break. Kirilenko kon nog even terugkomen, maar Clijsters maakte het niet veel later af met 6-3.
Micmac
hero

« Antwoord #92 Gepost op: 28 Juni 2010, 18:51:39 »

Kim Clijsters wint de achtste finale's.

Kim Clijsters heeft Justine Henin vandaag verslagen in de achtste finales van Wimbledon.
Ze klopte haar landgenote in drie sets: 2-6, 6-2 en 6-3.
Clijsters begon wat verdwaast aan de wedstrijd, ze was er niet bij in de eerste set.
Het was in eerste instantie Henin die op voorsprong kwam.
Clijsters maakte veel fouten.
Na vijf spelletjes had ze er al 9 op het scorebord staan, Henin geen enkele.
Clijsters staat nu een wedstrijd voor op Henin ( die ze samen speelde ).

jerryke
administrator
hero

« Antwoord #93 Gepost op: 28 Juni 2010, 20:43:29 »

in de eerste set dachten wij dat het een korte pijn voor Clijsters zou worden, Henin was stukken beter

Koter
hero

Simply the best

« Antwoord #94 Gepost op: 14 Augustus 2010, 19:41:36 »

Clijsters naar finale Cincinnati na snelle opgave Ivanovic
Kim Clijsters speelt morgen de finale van het WTA-tornooi in Cincinnati (hard/1,54 miljoen euro). In de halve finale gaf de Servische Ana Ivanovic (Ser) bij een achterstand van 2-1 op. De wedstrijd was op dat moment 17 minuten bezig. (lpb)

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte