B. De Vlaeminck
newbie

|
 |
« Gepost op: 16 Juli 2010, 10:16:02 » |
|
Spanje heeft bij de Marokkaanse regering aan de bel getrokken over het uitzetten van christenen. Sinds maart 2010 heeft Marokko 130 christenen het land uitgezet op beschulding van bekeringsdrift. Spanje wil dat Marokko zich houdt aan de internationale verplichtingen op het gebied van godsdienstvrijheid. Ook zeven Nederlanders die weeskinderen en verstoten kinderen opvingen zijn uitgezet, omdat ze uit de Bijbel lazen en de kinderen over Jezus vertelden.
*********************************** Kennelijk is men in België véééél toleranter op dergelijk vlak en beseffen veel te weinig mensen dat een aantal allochtonen stapsgewijs bezig zijn met wat zij noemen "de verovering van het Westen". Volgens een Spanjaard die ik ken (ik laat de woorden voor zijn rekening - ben enkel boodschapper), "gaan we op dat vlak nog veel problemen tegemoet hier in België".
Persoonlijk verkies ik in eerste instantie "onze eigen cultuur, gewoonten, gebruiken, normen, waarden, manier van werken, kledij, taal, wetenschap, enz. ..."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|